Page 28 of 94 FirstFirst ... 1826272829303878 ... LastLast
Results 271 to 280 of 935
  1. #271
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom Farmgirl en Charly123!

    @Charly123, ik weet niets van klinieken, dus daar kan ik je niet meehelpen. Ik doe zelf een combinatie van het LE en PCOS dieet.

    @Boyboy, ik wacht even tot mijn NOD (26 juli). Anders ga ik ook OLE bestellen voor man. Weet jij hoe lang je dit moet innemen voor de attempt? Heb je al twee opposites gehad met dit dieet en exercise? Ik snap dat je dan voor een dag later gaat. Jullie gaan ook voor een derde lees ik, wij ook.

  2. #272
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    20
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Boyboy!

    Ik heb nog geen kinderen, dit wordt de eerste keer dat we het gaan proberen.
    Geen idee of endo de girl kant op swayt. Zou mooi zijn

    Heb jij kinderen of aan het swayen op dit moment?

  3. #273
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Meiden ik ben niet zo actief meer hier, want ik zit er een beetje doorheen. Weer ongesteld geworden... Maand 9 intussen.. Ik ben al losser met fietsen en dieet, ik weet gewoonweg niet wat ik wel of niet moet skippen van de sway om überhaupt zwanger te worden. Maar wil dolgraag wel roze...

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  4. #274
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Fiep, ik snap helemaal dat je er doorheen zit...Wat doe je nu nog wel qua swayen? Ik zou denk ik de focus houden op dieet (calorieen wel naar boven bijstellen), beweging en evt. supplementen achterwege laten. Doen jullie nog one attempt? Zo ja, zou ik overstappen op E4D. Volgens mij heb ik ook weleens iets gelezen van AS dat er supplementen zijn die je juist kunt nemen als het swayen langer duurt? Misschien een optie?

    Weet je of je LP fase lang genoeg is?

    Een dikke knuffel voor jou!

  5. #275
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nee dat is het juist, mijn lp wordt steeds korter, 8 of 9 dagen.. Volgens mij door het fietsen. Maar fietsen schijnt echt goed te swayen. Ik doe al meerdere attempts, zo lang ik smiley heb op cb test, pogingen tot smiley leeg is. Verder eet ik vaak vanaf cyclus dag 4 vega. Calorieën tel ik al maanden niet meer. Probeer wat meer te eten want ik denk echt dat mijn lijf een zwangerschap nu gewoon niet pikt... Ik ga deze maand maar wel de supplementen weg laten...hoe is het met jou ?

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  6. #276
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ach Fiep, dat is niet te doen joh. Heb je al op het forum gezocht naar tips of aan AS gevraagd?
    Volgens mij swayt dieet en sport sowieso het meest dus ik zou ook proberen te focussen op die twee. En dan idd hoog in je calorieen dus echt 1800/1900 ofzo. Ik hoop dat het helpt!
    (2011) en (2012) en (2016)

  7. #277
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Herkenbaar hoor Fiep...mijn LF is ook nog maar 10/11 dagen ipv 14 en ga nu de 3e TTC maand pas in. Vorige keer in 1x zwanger, net als jij, heb ook echt het idee dat het je vruchtbaarheid flink aantast. Als het bij mij nog lang duurt, ga ik ook met meer stoppen, want nog veel meer leeftijdsverschil wil ik echt niet.

    Ik eet vega, 3x pd, 16u vasten, cal 1400-1600, vet en eiwit 40-60, 3x gekookt ei pw, cd1-cd14 1x alcohol, 6x pw een uur stevig wandelen. Ik ben 12,5 kg afgevallen tot nu toe, nu kan ik dit prima missen, maar misschien toch wat veel voor het swayen... Ik merk dat de hele combinatie me inmiddels begint tegen te staan, het beïnvloed echt mijn dagelijks leven. En jij doet het nog veel langer..hoe ervaar jij Dit?

    Qua supplementen neem ik vezels, foliumzuur en kaneel. Man nam cranberry, maar potje is op en ik vind het wel prima zo. Misschien OLE nog toevoegen.

    Ik heb nog één maand en dan gaan we twee weken met vakantie. Ik heb zó geen zin om dan met alles door te gaan, maar een maand overslaan vind ik ook lastig. Ben jij nog met vakantie geweest of ga je nog?
    Last edited by Lotte84; July 23rd, 2017 at 08:57 AM.

  8. #278
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:47 AM.

  9. #279
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik heb sinds zondag al het gevoel ongesteld te worden. Buikkrampen en opkomende migraine (heb ik altijd als ik ongesteld moet worden). Zondagavond wat bloed verloren en erna elke dag hooguit twee drupjes, maar het zet maar niet door. Heel gek. Vanochtend toch maar een test gedaan (NOD was gisteren op cd28, positieve ovulatietest cd14), hartstikke wit.

    Ik snap er helemaal niks van. Ik word liever gewoon goed ongesteld, dan kunnen we door...

    Vorige keer ineens een korte cyclus van 25 dagen, nu dit weer... Echt irritant als je dit niet gewend bent.

  10. #280
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Lotte
    Hoe is het nu met jou? Ik heb net deze week weer een poging achter de rug. Ik heb supplementen geskipt en maar drie dagen cardio gedaan. Hopelijk nu eens raak. Hoop vooral dat mijn luteale fase nu eens wat langer is..


    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

Page 28 of 94 FirstFirst ... 1826272829303878 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •