Page 36 of 94 FirstFirst ... 2634353637384686 ... LastLast
Results 351 to 360 of 935
  1. #351
    Dream Newbie
    Aline1207's Avatar
    Join Date
    Oct 2017
    Location
    Sluis, The Netherlands
    Posts
    11
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben van Belgie , maar ik merk inderdaad dat er veel Nederlands dames zijn


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #352
    Dream Newbie
    Aline1207's Avatar
    Join Date
    Oct 2017
    Location
    Sluis, The Netherlands
    Posts
    11
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik doe een poging sinds gisteren voor het dieet, maar het is wel even aanpassen! Ontbijt overslaan lukt me aardig. Maar dan de maaltijden samenstellen is toch niet zo evident.
    Mag je tussendoor gewoon water drinken? Mag frisdrank en zit daar een limiet op? Mag kauwgom, of is het echt de bedoeling dat de maag niet in werking is .
    Dit zijn zo een paar vraagje die bij mij naar boven kwamen, maar denk dat er wel nog zullen volgen!

    Lovelypink, wij zouden ook graag een attempt doen januari/februari.
    Welke app gebruik jij om alles bij te houden?
    Ik hoop dat het dieet me beter zal afgaan een keer ik het een paar dagen gedaan heb. Nu twijfel ik bij alles wat ik in m’n mond steek, zowel eten als drinken...

    Gezien we bijna de enigste van Belgie zijn, hoop ik dat we elkaar veel tips kunnen geven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #353
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2015
    Location
    The Netherlands
    Posts
    23
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Welkom Lovely Pink! Je sway ziet er alvast zeer goed uit!
    Ga je ook 60 minuten per dag bewegen?
    Vitex zou volgens sommige ook wel werken zoals psylliumvezels omdat deze vet zouden absorberen.

    One big wish: ik zou graag 3 maand het dieet volgen. Super dat je het op eigen houtje gaat doen!
    Ik heb toch graag wat begeleiding bij het volgen van het plan. Het is mijn laatste kans voor een dochtertje dus ik wil alles op alles zetten.

    Boyboy: in welke app hou jij alles bij? Eet jij dan elke week hetzelfde of probeer je toch wat te variëren ?
    Waarom swayt koffie meisjes? Ik drink echt helemaal niet graag koffie.
    Waarom mag ui niet? Mag er in tomatensaus dan helemaal geen ui of look?

    Er zijn precies weinig Belgische vrouwen die een meisje willen want jullie zijn allemaal van Nederland zeker?
    Dank je wel! ��
    Ik denk dat de meeste dames inderdaad uit NL komen, maar dat maakt toch niet uit zo lang we hier met elkaar Nederlands kunnen communiceren is dat wel zo fijn!

    Ik heb er zelf voor gekozen om niet te gaan sporten, deed dat wel voordat ik begonnen met de sway maar elke dag 60 min hardcore bewegen gaat me niet lukken.
    En wat ik hier op de forum heb begrepen als je daar niet aan kan houden, er beter voor kan kiezen om helemaal niks te doen?

    Bedoel je met Vitex niet Chitosan, (vezels die o.a. voor afvallen wordt gebruikt en het absobeert vet).
    Omdat ik Clomid ga gebruiken is het niet toegestaan om Vitex te gaan gebruiken, Vitex verlaagt namelijk estrogeen en verhoogt progesterone.
    Heel veel supplementen zijn niet toegestaan met Clomid, dus ik hou het bij Foliumzuur en Chitosan.
    En voor mijn man OLE (olijfblad extract capsules).

    Koffie schijnt roze te swayen, waarom dat zo is is niet helemaal duidelijk.
    Ui en knoflook/look schijnen Testosteron te verhogen als ik het goed heb begrepen.
    Als je er zonder kan is dat beter, of anders met mate gebruiken.

    Je kan de app Fatsecret of Myfitnesspal gebruiken, daar kan je alles bijhouden wat betreft calorieen vet/proteine etc.
    Last edited by Lovelypink; November 14th, 2017 at 02:00 PM.
    2007 2011 2018


    Due April/2021

  4. #354
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2015
    Location
    The Netherlands
    Posts
    23
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Aline1207 View Post
    Ik doe een poging sinds gisteren voor het dieet, maar het is wel even aanpassen! Ontbijt overslaan lukt me aardig. Maar dan de maaltijden samenstellen is toch niet zo evident.
    Mag je tussendoor gewoon water drinken? Mag frisdrank en zit daar een limiet op? Mag kauwgom, of is het echt de bedoeling dat de maag niet in werking is .
    Dit zijn zo een paar vraagje die bij mij naar boven kwamen, maar denk dat er wel nog zullen volgen!

    Lovelypink, wij zouden ook graag een attempt doen januari/februari.
    Welke app gebruik jij om alles bij te houden?
    Ik hoop dat het dieet me beter zal afgaan een keer ik het een paar dagen gedaan heb. Nu twijfel ik bij alles wat ik in m’n mond steek, zowel eten als drinken...

    Gezien we bijna de enigste van Belgie zijn, hoop ik dat we elkaar veel tips kunnen geven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hallo Aline,

    Ik ben zelf van NL.

    Je kan als je moeite hebt met samenstellen van de maaltijden naar voorbeelden kijken op het forum. Het is inderdaad soms even nadenken en aanpassen.

    Water is zeker toegestaan, zit immers geen calorieen in en het is gezond om veel te drinken ik drink nu extra water geeft je wat vollere gevoel.
    Frisdrank mag je ook tussendoor drinken, zolang het een light drank is zonder suiker dus met kunstmatige zoetstof zoals aspartaam die hebben geen calorieën.
    Ik drink vaak Cola zero, het verlaagt de ph en houd het zo wat langer vol tussen de maaltijden.
    Kauwgom mag ook suikervrije dan wel.

    Ik gebruik de app Fatsecret om alles bij te houden, of je kan de app Myfitnesspal gebruiken.
    Hoe lang ga jij de dieet volgen?
    2007 2011 2018


    Due April/2021

  5. #355
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Lovelypink View Post
    Dank je wel! ��
    Ik denk dat de meeste dames inderdaad uit NL komen, maar dat maakt toch niet uit zo lang we hier met elkaar Nederlands kunnen communiceren is dat wel zo fijn!

    Ik heb er zelf voor gekozen om niet te gaan sporten, deed dat wel voordat ik begonnen met de sway maar elke dag 60 min hardcore bewegen gaat me niet lukken.
    En wat ik hier op de forum heb begrepen als je daar niet aan kan houden, er beter voor kan kiezen om helemaal niks te doen?

    Bedoel je met Vitex niet Chitosan, (vezels die o.a. voor afvallen wordt gebruikt en het absobeert vet).
    Omdat ik Clomid ga gebruiken is het niet toegestaan om Vitex te gaan gebruiken, Vitex verlaagt namelijk estrogeen en verhoogt progesterone.
    Heel veel supplementen zijn niet toegestaan met Clomid, dus ik hou het bij Foliumzuur en Chitosan.
    En voor mijn man OLE (olijfblad extract capsules).

    Koffie schijnt roze te swayen, waarom dat zo is is niet helemaal duidelijk.
    Ui en knoflook/look schijnen Testosteron te verhogen als ik het goed heb begrepen.
    Als je er zonder kan is dat beter, of anders met mate gebruiken.

    Je kan de app Fatsecret of Myfitnesspal gebruiken, daar kan je alles bijhouden wat betreft calorieen vet/proteine etc.

    Dat klopt inderdaad. Couch potato is dan beter als je u er niet aan kan houden.
    Sporten zou wel meer pink swayen maar ja. 60 minuten per dag sporten zie ik ook niet echt zitten.

    Ja dat bedoel ik inderdaad. Gaat je gyn clomid voorschrijven?
    Welke supps zijn dan nog niet toegestaan? Is cetirizine of baby asperine toegestaan?
    Wat doet OLE voor de man?

    Ui mag dan toch wel in soep of ook niet ?

    Je bent wel super goed voorbereid! Ik hoop alvast dat je swag mag lukken!

    Had je bij 1 van je zoontje last van GD?
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  6. #356
    Dream Vet
    onebigwish's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Europe
    Posts
    625
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi hoi Lovelypink !

    Welkom! Je verhaal lijkt een beetje op het mijne Haha. Wat leuk dat jij er ook voor gaat volgend jaar. Spannend he? Hoe denk jij aan clomid te komen? Ga je het bestellen via internet? Ik hoop ook zo erg dat ik aan de clomid kom...

    DS1 2010
    DS2 2012
    DS3 January 2020 - endometriosis - DH low motility

    Due Date 23.08.2021

  7. #357
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Lovelypink: Ik bedoel inderdaad chitosan.
    Welke supps mag je allemaal niet nemen bij clomid? Ook geen cetirizine of babyasperine?
    Wat doet OLE voor de man?
    Je bent wel heel goed voorbereid!

    Je mag toch wel ui gebruiken in je soep of saus?
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  8. #358
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2015
    Location
    The Netherlands
    Posts
    23
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by onebigwish View Post
    Hoi hoi Lovelypink !

    Welkom! Je verhaal lijkt een beetje op het mijne Haha. Wat leuk dat jij er ook voor gaat volgend jaar. Spannend he? Hoe denk jij aan clomid te komen? Ga je het bestellen via internet? Ik hoop ook zo erg dat ik aan de clomid kom...
    Hoi Onebigwish, dank je wel!

    Ik heb net jouw verhaal/sway gelezen en het lijkt inderdaad veel op die van mij!
    Ja vind het heel spannend, eindelijk de stap genomen haha
    Ik heb Clomid inmiddels al in bezit, heb het online besteld...
    Last edited by Lovelypink; November 16th, 2017 at 08:22 AM.
    2007 2011 2018


    Due April/2021

  9. #359
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2015
    Location
    The Netherlands
    Posts
    23
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Lovelypink: Ik bedoel inderdaad chitosan.
    Welke supps mag je allemaal niet nemen bij clomid? Ook geen cetirizine of babyasperine?
    Wat doet OLE voor de man?
    Je bent wel heel goed voorbereid!

    Je mag toch wel ui gebruiken in je soep of saus?
    Bij Clomid mag je weinig supplementen samen gebruiken, het kan de werking van Clomid tegen gaan.
    Maar als je Clomid gaat gebruiken zijn de meeste supplementen sowieso overbodig wat ik heb begrepen.

    Dit is wat Atomic Sagbrush zegt over antihistamine/Citrizine;

    "If you're using Clomid, you need to forgo antihistamines all together. Clomid causes your CM to become hostile to sperm (and sways pink for this reason), and using both Clomid and antihistamines together may be too much of a good thing and make it impossible for the sperm to reach the egg. You may want to experiment on the days leading up to ovulation to see how much EWCM you are even producing".

    *Clomid en andere supp:

    DO NOT take Clomid with any other supplements that affect hormones (peppermint tea, soy, vitex, saw palmetto, licorice, green tea, cohosh - no one really needs to be taking cohosh anyway, evening primrose, tribulus terrestris, Lydia Pinkham, false unicorn root, and any of those Chinese herbs that we're really not too sure about). Clomid affects a very delicate balance of hormones and triggers a chain of cascading hormonal reactions and we do not want to interfere with any of those. Some hormonal herbal supplements will actually render the Clomid inactive.

    That having been said, some people have taken vitex for an entire month or more (so AF-AF, every day without stopping) and then stopped the vitex on CD 1 and begun Clomid THAT month after having been on the vitex non-stop for an entire month or longer. I know of two people who did conceive baby girls doing this. Be sure that if you choose to take vitex all month, you use reliable birth control and do not TTC while taking vitex from O-af. Vitex is not safe to take during pg.

    It is also best to not take anything to dry up your CM with Clomid or make it more hostile. No antihistamine, Sudafed, cranberry, aspartame, aspirin only under the advice of a doctor. You CAN take Robitussin with Clomid and in fact you SHOULD do so if swaying blue.
    ----------------------------------------------------------------------------

    Wat betreft ui zoals ik eerder zei je kan het best vermijden, maar het is niet erg als je het af en toe gebruikt...ik vermijd het liever.

    Ole schijnt volgen Atomic roze te swayen, waarom dat zo is is niet bekend. Wat ik wel weet is dat het heel gezond is, dus baat het niet schaad het niet denk ik...
    2007 2011 2018


    Due April/2021

  10. #360
    Dream User

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    66
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dag meiden, ik kom ook uit Nederland.Ik wil graag weten naar welke Europese kliniek ik het best kan gaan voor embryo selection? Ik hoor graag jullie ervaring. Mvg Charly

Page 36 of 94 FirstFirst ... 2634353637384686 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •