Page 30 of 94 FirstFirst ... 2028293031324080 ... LastLast
Results 291 to 300 of 935
  1. #291
    Dream User

    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    75
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal!

    Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar ik wilde hier toch na een hele lange tijd even laten weten hoe het met ons gaat! Ik heb van oktober 2015 tot juli 2016 streng geswayd incl sport en alles wat maar wordt aangeraden. M'n cyclus was compleet van slag, en ik had flink ondergewicht.
    Net voordat ik het allemaal wilde opgeven (was niet meer te doen na 10 maanden...) was ik zwanger!
    We hebben er tijdens de zwangerschap voor gekozen om het geslacht niet te weten, maar ik voelde aan alles dat het een jongetje zou zijn.

    Ik heb er toen voor gekozen om hier tijdens mijn zwangerschap niet meer te komen. Vooral uit zelfbescherming, ik stond er zo positief in (ook bij de gedachte aan een jongetje in m'n buik) dat ik ontzettend bang was om dat gevoel kwijt te raken. 'BoyBoy en Honingbijtje, bedankt voor jullie lieve privéberichtjes, en sorry dat ik nooit geantwoord heb... maar ik kon het gewoon echt niet aan om erop te reageren.

    En toen...in april na een zware zwangerschap en een prachtige bevalling is onze lieve 3e zoon geboren. Ik zag meteen dat het een jongen was en was totaal niet teleurgesteld of wat dan ook, waar ik van tevoren bang voor was. Ik vond m meteen prachtig en was (ben) helemaal gelukkig met m'n drietal!
    Tot nu toe heb ik dit gevoel vast kunnen houden, hij is nu bijna 5 maanden en het is zo enorm genieten! Ook als ik zie hoe de jongens op elkaar reageren en hoe blij de anderen met de jongste zijn, is dat echt geweldig!

    Nu (pas) na bijna 5 maanden voel ik me sterk genoeg om hier weer even te komen buurten. Ik denk niet dat ik actief mee ga schrijven, maar ik wilde jullie toch even laten weten hoe m'n (hele sterke) sway toen is afgelopen.

    Of we nog voor een 4e kindje gaan weet ik nog niet. Ik zou het wel willen, maar m'n man twijfelt nog. Wat ik goed kan snappen want het is een drukke boel met 3 kindjes.
    Swayen wordt het iig nooit meer. Het is zo zwaar geweest, dat kan ik niet nog een keer aan.
    Stel dat we voor een 4e gaan, dan is een jongen net zo welkom of we kiezen voor HT, maar dat laatste is voorlopig nog een veel te grote drempel.

    Heel veel succes allemaal met alles!

    Liefs,
    Thes
    Last edited by Thes; September 11th, 2017 at 04:26 PM.

  2. #292
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:46 AM.

  3. #293
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ha Thes! Bij toeval ben ik vandaag ingelogd en ik zie je bericht, wat fijn om te lezen!! Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
    Ik vind het ontzettend knap hoe je ermee omgaat en wat fijn dat je je zo goed voelt en dat je kunt genieten van je jongens.
    Ik heb nog vaak aan je gedacht en hoopte dat het goed met je zou gaan.
    Denk ook nog vaak terug aan de swayperiode.. nu zo'n 2 jaar geleden begonnen we bijna. Ik heb maar 3,5 maand geswayed maar het doet zoveel met je, ook vooral mentaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nooit meer gaat swayen.
    Ik wens je het allerbeste en heel veel geluk met je gezin!
    Boy 2014 my dream will come true...


  4. #294
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Thes gefeliciteerd met jullie lieve zoon!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #295
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    24
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Pittig hoor dat strenge swayen, en zeker respect als je het zo lang kunt volhouden!

    Ik ben hier ook al lang niet meer geweest. Zo heel af en toe kijk ik nog eens! Onze dochter is alweer bijna 11 weekjes oud!
    Ik hoop dat iedereen een succesvolle sway mag hebben!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #296
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:46 AM.

  7. #297
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo meiden! Ik ben erg benieuwd hoe t met jullie gaat. Mag ik af en toe weer wat mee komen kletsen?
    Onze dochter is 21 september 1 jaar geworden.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  8. #298
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat een schatje mickey!
    (2011) en (2012) en (2016)

  9. #299
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dankjewel!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  10. #300
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Hallo allemaal

    Hoi allemaal,

    Hier een nieuwkomer! Ik ben moeder van 2 zoons, 6 en 3 jaar. Droom mijn levenslang al pink! Beide zwangerschappen echt moeite mee gehad, maar zodra ze geboren waren gelukkig nergens last van. Een dochter blijft knagen... een derde kindje heeft daar zeker ook mee te maken. De laatste kans benutten en anders weet ik dat zodra het er is ook goed is. Ik wil achteraf geen spijt hebben. Wel heb ik voor mezelf een deadline bedacht, 3 pogingen en dan klaar. Is weinig en krap maar geloof in het lot. Heb jarenlang research gedaan. Kwam altijd uit of natrium-kalium arm dieet en hoog calcium-magnesium in combi met de shettles methode. Ook contact gehad met A. Noorlander, maar dat was €3000 totaal met 80% garantie. Voelde niet goed. Op eigen houtje via igender veel gevonden maar best gedateerd en heftig dieet. Op genderdreaming ging wereld voor me open. Heel logisch verhaal van testosteron verlagen, bloedsuikerspiegel laag houden. Ik wil er voor gaan. Nu ben ik best slank en bang voor ondergewicht met zoveel sporten.

    Verder wil muntthee gebruiken om testosteron te verlagen. Ooit een onderzoek gelezen dat dominante vrouwen meer zoons krijgen vanwege hoog testosteron. Magnesium pillen, vitamine b6?? En vitex twijfel ik over omdat mijn cyclus regelmatig is. Zoutloos eten belangrijk?? Is shettles methode nog aan te raden? En ph verlagen? Door middel van lime douches of juist rephresh?? Bij dieet van noorlander mag je geen kraanwater gebruiken, in LE dieet wel??
    Verder man vooraf paar keer zaadlozing hebben en 1 addempt, geen orgasme, missionaires positie. DH wil geen dieet of supplementen gebruiken, hij mag espresso en alcohol gebruiken toch?

    Veel vragen en hopelijk is dit beetje een goede sway!! Enorm spannend! Soms zie ik mensen met 3 dochters en dan wil ik bijna vragen hoe heb je dat gedaan?? Zoiets magisch voor jongensmoeders is dat. Hopelijk wordt mijn wens vervuld.

    Bedankt alvast en iedereen succes!!

Page 30 of 94 FirstFirst ... 2028293031324080 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •