Page 32 of 94 FirstFirst ... 2230313233344282 ... LastLast
Results 311 to 320 of 935
  1. #311
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:44 AM.

  2. #312
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik was bij mijn zoontjes snel zwanger. Ik heb voor mezelf een soort deadline gesteld van 3 keer (is scheepsrecht) en anders gaan we verder als gezin. Het lot beslist zeg maar! Wil niet dit maanden gaan proberen. Het leeftijdsverschil vind ik dan ook te groot worden met de jongens. Merk nu best dat het relaxter wordt en je weer van voor op aan moet beginnen. Ik ben net een week bezig met het dieet en wil na 6 weken de eerste poging proberen. Volgens Atomic moet dit kunnen gezien ik niet teveel mag verliezen in gewicht.


    Het dieet moet te doen zijn alleen het sporten is lastiger. Ik ben helemaal niet zo'n sporter en dan 6 x per week een uur! Ik weeg nu 53 kg dus mag niet teveel van af, ik ben bang met dieet en sporten dat ik teveel ga afvallen. Is sport echt zo'n must?? Of couch patato ook best wat ik hier ook heb gelezen. Helemaal nu het in de avond koud en donker wordt is een uur lopen best pittig. Had ik in de zomer moeten doen.

    Waar is chitosan voor?? Clomid heb ik ook aan gedacht maar verhoogd kans op tweelingen dat wil ik proberen te vermijden. Ik heb nog de pil liggen en zit erover te denken om deze een paar keer in te nemen voor de poging. Wat hormonen binnen zeg maar.

    Alcohol mag je ook gewoon op de avond, dus niet bij een maaltijd. Dat moet geen probleem zijn 😉. Koffie ben ik nu mee begonnen, dit kan ook al in de ochtend toch? Wordt toch niet gezien als ontbijt?

    heb nog weinig inspiratie voor lekkere maaltijden in de avond. Iemand een lekkere tip??

    Succes allemaal!!
    Last edited by Mommyrk; October 10th, 2017 at 03:07 AM.

  3. #313
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dank jullie wel. Of ik vertrouwen heb.. Zodra je een positieve test in handen hebt slaat juist de twijfel toe.. Maar dat hou je. Een perfecte sway bestaat niet. We gaan het zien, ik ben in ieder geval trots op mezelf dat ik zo lang heb volgehouden!

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  4. #314
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    24
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @ boyboy ik had verder nog geen kinderen. Ik heb geswayed voor de eerste. Heb mijn sway wel in grote lijnen in het Engels. Zal hem bijvoegen!
    Yesterday i had my BFP..!! It was the second round. Ik hope my sway was good but i know it was not perfect. (Never is i know)

    Things i did do!

    * Skipping breakfast
    * two max three eating moments
    * vegetarian all the time
    * about 45-50 gr proteïne and 45-50 gr fat a day (hope it's not to much, sometimes even a little more but also less)
    * exercise 4-5 times a week
    * I did not exercise in the two ww after the first attempt and was not super strict with the dieet. Had some cheats..
    * used chitosan and folic acid

    My dh:
    * used olive leaf
    * drinking soymilk
    * normally goes about three times a week to the gym but hasn't been there for about 6 weeks.
    So he did not do the weight training for a while during the conception.
    * he did not changed his diet

    We did one attempt after opk. My dh did some releases in the week before attempt but i don't know how much exactly.
    After 10-15 minutes after the attempt i went to the toilet.

    Wat is je dochtertje alweer groot Mickey! Time flies!

    En Fiep gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop zo voor je dat het harde werk beloond wordt!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #315
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:44 AM.

  6. #316
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    24
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @boyboy

    Ja die wens is er wel. Of ik dan ga swayen weet ik niet. Zou een zusje voor mijn dochter erbij wel heel erg leuk vinden. Maar een jongetje is ook erg welkom!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #317
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:44 AM.

  8. #318
    Dream Newbie
    aline872000's Avatar
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Alles met m’n man besproken en vanavond koop ik me het plan op de site voor een meisje ik hou me voor dat het altijd een jongen kan zijn, maar dan heb ik het toch geprobeerd en valt mezelf niets te verwijten. Zouden dan ergens in januari ervoor gaan - ondertussen volg ik hier nog mee en hou jullie op de hoogte. Wie weet overlaad ik jullie nog met allerlei vragen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #319
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal,

    Toch nog even een berichtje hier. Ik ben vandaag alweer 13 weken zwanger. Ik voel me erg beroerd, slaap bijna niet doordat ik ieder uur moet plassen en heb voortdurend stevige hoofdpijn. En dat met twee hyperactieve peuters...pittig!

    Ik heb hier bewust niet meer gekeken sinds de positieve test, omdat ik me er nu niet teveel mee bezig wil houden. Het geslacht is bepaald en daar heb ik geen invloed meer op. De eerste week na de positieve test hield ik me continu bezig of ik het swayen wel goed genoeg had gedaan, heeft totaal geen zin natuurlijk! Nu "rustig" afwachten tot we meer weten. We gaan een geslachtsecho doen en laten niemand dit weten. Mocht het een jongen zijn, heb ik nog een paar weken om er rustig aan te wennen. Ik laat zeker nog even weten wat we krijgen!

    Veel succes dames!

  10. #320
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Heb je geen 12 weken echo gehad?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

Page 32 of 94 FirstFirst ... 2230313233344282 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •